fbpx
  • Profesjonalna obsługa klienta - przydatne porady i wskazówki

  • 1

Nowe przepisy RODO obowiązują już od ponad roku, ale wątpliwości z nimi związane wciąż się pojawiają. Czy mogę wysłać SMS lub mail do danego klienta? Czy mam wszystkie wymagane i aktualne dane osobowe? Czy są one przez nas odpowiednio chronione? Jak przechowywać formularze papierowe ze sklepów stacjonarnych? To tylko niektóre rozterki osób odpowiedzialnych za programy lojalnościowe w sieciach handlowych, które spędzają sen z powiek oraz budzą obawy o wysokie kary za nieprzestrzeganie RODO. Na szczęście na rynku pojawiają się rozwiązania, które są pomocne nie tylko dla sieci handlowych.

Istotą podejścia nastawionego na korzystanie z każdej okazji do sprzedaży jest zbudowanie zaufania między stronami. Na jego bazie może pojawić się gotowość do komfortowej odmowy ze świadomością, że jako partnerzy handlowi mamy prawo z jednej strony coś proponować, a z drugiej tę ofertę przyjąć lub odrzucić. W takiej sytuacji żadna decyzja klienta nie powinna zamykać drogi do kolejnych prób sprzedaży. Ważne, aby odpowiednio ustalić częstotliwość kontaktu.

Masz swoje contact center obsługujące zagraniczne firmy, korzystasz z outsourcingu, windykujesz zagranicznych klientów, zarządzasz infolinią dla firmy świadczącej usługi w różnych krajach, a może po prostu oferujesz swoje usługi za granicą? Ta wiedza może Ci się przydać! Postanowiliśmy obalić dla Was najczęstsze mity związane z prezentacją numerem zagranicznym.

Skalowalność biznesu jest wciąż gorącym tematem w kontekście start upów. W sumie idealny model biznesowy zakłada skalowalność. Jest wiele case study, gdzie skalowalność się sprawdziła przynosząc wielomilionowe zyski. Natomiast w samej koncepcji jest jeden parametr, którego nie da się przeskalować – relacja.

Są trzy typy numeracji: stacjonarna, komórkowa i numery specjalne. Niezależnie od rodzaju numeracji istotnym parametrem jest prefiks i sam numer. Jaki wpływ na dodzwanialność ma numeracja? Jakie są istotne parametry związane z numerem telefonu, które usprawnią działanie twojej firmy? Odpowiedzi znajdziesz poniżej.

Pracujesz z klientami? Miej się na baczności, bo w dzisiejszych czasach klient chętnie dzieli się swoją negatywną opinią w mediach społecznościowych. Jak się przed tym ustrzec? Ostatnio pisaliśmy o pierwszych 5 zasadach komunikacji z klientem tutaj, dzisiaj mamy dla Was dalszą część z kolejnymi wskazówkami.

Komunikacja z klientami jeszcze nigdy nie była tak szybka. BOK powinien mieć się na baczności. Dlaczego? Niezadowolony klient w ciągu minuty może wyrazić negatywną opinię w mediach społecznościowych. Co zrobić, by się przed tym ustrzec? Poznaj 9 zasad skutecznej komunikacji z klientami.

Jakie założenia kampanii outbandowej przyjąć, by zwiększyć dodzwanialność? Dowiedz się, co moim zdaniem ma największy wpływ na dodzwanialność i dlaczego powinieneś rotować numery, z których dzwonisz.

Zdenerwowany klient musiał wyrzucić swoje frustracje przez telefon, czy w mediach społecznościowych i padło właśnie na Ciebie? Wiemy, że takie sytuacje bywają stresujące, ale nie takie sprawy się załatwiało :) Mamy dla Ciebie 5 kroków, które pomogą Ci wyjść z twarzą z takiej sytuacji.

Dzwonisz i dzwonisz, ale wciąż nie udało Ci się skontaktować z klientem? Może masz nieaktualny numer, albo osoba jest poza zasięgiem sieci? Zwiększ dodzwanialność już w pierwszym kontakcie z klientem! Poznaj 3 sposoby radzenia sobie z takimi numerami.

Zastanawiałeś się kiedyś dlaczego niektóre marki w bardzo szybkim tempie rozrastają się do kultowych, a o innych pomimo licznych działań nadal nikt nie słyszał? Myślisz, że to zapewne skutek dużych nakładów finansowych na kampanie promocyjne? Niekoniecznie. Poznaj wzór na stworzenie tzw. love brandu, czyli tego za którym podążają tłumy.

Znasz powiedzenie „dobrymi chęciami piekło jest wybrukowane”. Pewnie tak. Zastanawiasz się jednak jaki to ma związek z relacją marka – klient? Firma może być tak skupiona na zapewnieniu najwyższej jakości usług lub produktów, że nie dostrzega prawdziwych potrzeb swoich klientów. A jak jest u Ciebie?

Niektórzy uważają, że Customer Experience to jedynie chwilowa moda, niewarta inwestycji. Inni twierdzą, że to trend, który w połączeniu z rozwiązaniami sztucznej inteligencji zrewolucjonizuje rynek w najbliższych kilku latach. Kto ma rację…?

Zyskaj pewność, że każdy telefon od klienta zostanie odebrany przez twoich pracowników. Słyszałeś o wirtualnej centralce telefonicznej? Wiesz, że nie potrzebujesz specjalnych urządzeń, kłębowiska kabli czy recepcjonistki? Wystarczy jeden, specjalny numer telefonu.

Dane z raportu „2017 State of Global Customer Service” skłaniają do prostej konkluzji – wymagania klientów rosną! Chcesz dowiedzieć się jakiego podejścia od firm oczekują, czego im brakuje i którymi kanałami chcą się komunikować? Czytaj dalej…