W czasach rozproszonych organizacji, wirtualnych zespołów, freelancerów, pracy zdalnej oraz priorytetowego traktowania Customer Experience, omnichannel zdaje się być rozwiązaniem idealnym. Dlaczego? Usprawnia proces obsługi klienta i daje szereg korzyści dla wszystkich stron tego procesu: firmy, jej pracowników i samego klienta. Zastanawiasz się, czym jest omnichannel? Przeczytaj najpierw ten artykuł, a wszystko stanie się jasne.
Nikogo już nie dziwi, że w dzisiejszym świecie to do klienta należy ostatnie zdanie. Jego doświadczenie z marką to jeden z najważniejszych wskaźników. Klienci oczekują personalizacji oraz usług i produktów szytych na miarę swoich potrzeb. Nie wystarczy już tylko wybrać odpowiedni do preferencji grupy kanał komunikacji. Nadchodzi era komunikacji omnichannel. Chcesz złapać uwagę klienta? Łącz kilka kanałów jednocześnie.
AI (artificial intelligence) jest czymś do czego dążą różne branże, w tym telekomunikacja. Dla jednych jest to zagrożenie utraty pracy, dla innych to szansa na nową pracę. Natomiast z perspektywy biznesu jest to krok, który pozwoli na zoptymalizowanie pracy dla wykorzystywanych zasobów. Jak podwyższyć skuteczność aktualnie posiadanych zasobów? Jak zmniejszyć koszty działalności poprzez wyeliminowanie milionów zbędnych prób kontaktu z nietrafionymi treściami, przekazanymi w niewłaściwy sposób? Postaram się wyjaśnić odpowiedzi na te pytania poniżej.
Obsługa klienta zmierza w kierunku automatyzacji. Tylko czy to na pewno dobrze, czy tego właśnie chcą klienci? W poszukiwaniu odpowiedzi na to pytanie, proponujemy wyjść z własnego podwórka i spojrzeć na sytuację globalnie. W końcu to „zagranica” najczęściej wyznacza trendy.
Coś tam czytałeś, słyszałeś i mniej więcej kojarzysz, ale nadal nie rozumiesz tego szału na omnichannel? Dobrze trafiłeś! Czytaj dalej a dowiesz się, czym jest omnichannel i co najważniejsze jak przełożyć go w praktyce na korzyści biznesowe. I w końcu wszystko stanie się jasne… a przynajmniej mamy taką nadzieję
Poznaj skuteczny sposób komunikacji z klientami za pomocą rozwiązań telekomunikacyjnych. SMS, email, MMS, VMS, call center – to kanały dostępne dla każdego na wyciągnięcie ręki. Dają praktycznie nieograniczone możliwości kontaktu z klientem.
Znasz metodę design thinking? Zobacz jak możesz ją wykorzystać, by podnieść jakość obsługi klienta i lepiej wykorzystać możliwości dostępnych form komunikacji.